Większość tradycyjnych banków, z których dziś korzystamy, ma zazwyczaj solidne usługi internetowe, ale banki internetowe zrobiły to najpierw: Są one dostępne tylko online.

Ponieważ nie mają one wysokich kosztów ogólnych banków ceglanych i zaporowych, mają one również tendencję do oferowania niskich lub bezpłatnych usług z gładkich aplikacji i stron internetowych.

Ale na co należy zwracać uwagę przy wyborze banku internetowego? Jest kilka rzeczy:

  • Podstawowe środki bezpieczeństwa, w tym bezpieczna strona internetowa, ubezpieczenie FDIC i wysoki rating
  • Wygoda, w tym prosty interfejs, solidna oferta kont i pomocna obsługa klienta
  • Minimalne opłaty, w tym rozległa sieć bankomatów lub program zwrotu kosztów, aby zmniejszyć opłaty za brak dostępu do sieci.

I hej: Jeśli znajdziesz tradycyjny bank, który oferuje wszystkie poniższe informacje, może to być dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Podstawowe bezpieczeństwo i ochrona

Po pierwsze: Chcesz, aby Twój bank był ubezpieczony przez FDIC. FDIC jest agencją rządową, która ubezpiecza amerykańskie banki na wypadek, gdyby coś poszło nie tak i bank upadł. W banku ubezpieczonym przez FDIC aktywa każdego klienta są ubezpieczone do 250.000 dolarów. Jest to standard w tradycyjnych bankach, tak samo jak w przypadku banków internetowych.

Możesz być również zainteresowany oceną banku przez Bauer Financial, gdy porównujesz swoje opcje. Bauer Star Ratings to standard branży finansowej służący do oceny polityki, kompetencji i bezpieczeństwa banku. Banki i unie kredytowe są oceniane w skali od 1 do 5 (będziesz szukał 4 lub 5 gwiazdek). Niektóre instytucje finansowe mogą nie mieć ratingów, takich jak startupy bankowe, które nie mają wystarczającej ilości danych do oceny. Możesz zakupić bardziej kompleksowe raporty z BauerFinancial, ale otrzymując zdjęcie tylko z oceny gwiazdkowej powinno wystarczyć dla większości konsumentów.

I choć może wydawać się to oczywiste, poświęć chwilę czasu, aby upewnić się, że adres url Twojego banku online zaczyna się od HTTPS zamiast HTTP. S" na końcu oznacza Secure, co oznacza, że wszystkie komunikaty przesyłane między przeglądarką a stroną internetową są szyfrowane. Bezpieczna strona internetowa będzie miała również zablokowaną ikonę blokady w pasku adresu lub w jego pobliżu.

Oferty kont oszczędnościowych od naszych partnerów:

Co do zasady, nie należy przekazywać poufnych informacji na stronie internetowej, która nie posiada protokołu HTTPS, a w szczególności informacji finansowych - i nie należy się przyzwyczajać do wykonywania czynności bankowych za pośrednictwem publicznych połączeń bezprzewodowych.

Wygoda, zarówno w Internecie, jak i na Twoim urządzeniu mobilnym

Według badań przeprowadzonych przez CitiBank, prawie jedna trzecia Amerykanów korzysta ze swojej aplikacji bankowości mobilnej bardziej niż z jakiejkolwiek innej aplikacji na swoim smartfonie. Z kolei obsługa bankowości za pomocą aplikacji mobilnych wzrosła tylko w ciągu ostatnich kilku lat. W tym samym badaniu stwierdzono, że wykorzystanie aplikacji bankowych dla bankowości mobilnej wzrosło o prawie 50% tylko w 2018 roku.

Chociaż banki internetowe prawie zawsze będą miały strony internetowe zoptymalizowane dla przeglądarek mobilnych, powiedzmy sobie szczerze: prawdopodobnie chcesz uzyskać dostęp do bankowości z telefonu. Przeczytaj recenzje aplikacji w sklepach Apple lub Google Play i zastanów się, jakich usług będziesz potrzebował w podróży, czy jest to tak proste, jak sprawdzenie salda konta lub ustawienie płatności rachunków z telefonu komórkowego.

Podczas gdy tradycyjne konta czekowe i oszczędnościowe nie oferują żadnego zainteresowania, nierzadko wśród banków internetowych można znaleźć wysokodochodowe opcje czeków i kont oszczędnościowych - a to ma potencjał, by zarobić pieniądze. Ally jest prawdopodobnie najbardziej znaną opcją dla wysokodochodowych kont internetowych, podczas gdy niektóre mniejsze banki internetowe i osobiste narzędzia finansowe, takie jak Chime and Digit, również oferują funkcje ułatwiające automatyzację oszczędności i utrzymanie stałego strumienia pieniędzy trafiających na konta.

I na koniec, są chwile, kiedy trzeba będzie porozmawiać z rzeczywistym człowiekiem, a nie tylko być wysyłanym przez każdy zautomatyzowany system. Spójrzcie na to, co banki reklamują dla różnych poziomów obsługi klienta. Jeśli bank nie ma całodobowej linii telefonicznej lub gwarantowanego czatu online na wypadek sytuacji kryzysowych, możesz rozważyć inne opcje.

Wygody takie jak możliwość tymczasowego zablokowania karty lub zgłoszenia jej zaginięcia mogą wydawać się niewielkie, ale mogą również mieć istotny wpływ na wysokość oszukańczych opłat lub innych nadużyć, które często pojawiają się w ciągu kilku minut od momentu kradzieży karty.

Minimalne opłaty, w tym silna sieć bankomatów

Poszukaj banku internetowego, który zapewnia wysoki miesięczny zwrot opłat za korzystanie z bankomatów lub posiada rozległą sieć bezpłatnych bankomatów.

Ally, na przykład, nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z bankomatów w sieci Allpoint, a co miesiąc zwraca do 10 dolarów z tytułu opłat za brak dostępu do sieci. TIAA Bank zwróci wszystkie opłaty za korzystanie z bankomatów na kontach, które utrzymują minimum $5,000 i do $15 miesięcznie za bankomaty poza siecią. Możesz również skorzystać z internetowego lokalizatora bankomatów, aby znaleźć bankomaty bez opłat.

Podczas gdy czujesz się bardzo wyczulony na opłaty, zwróć uwagę na dodatkowe koszty, takie jak minimalne miesięczne (lub kwartalne) wymagania dotyczące wpłaty, opłaty za zamawianie czeków papierowych, opłaty członkowskie, a także ich zasady dotyczące przekraczania limitu konta lub odbijania płatności.

Chcesz, aby Twój bank internetowy był bezpieczny, wygodny i efektywny kosztowo - a jeśli znajdziesz bank, który sprawdzi wszystkie trzy pola, być może znajdziesz bank dla siebie.